WhatsApp
RESULTATEN VAN DE LOODDIERENWEDSTRIJD

RESULTATEN VAN DE LOODDIERENWEDSTRIJD

RESULTATEN VAN DE LOODDIERENWEDSTRIJD

 

 

De installatiewedstrijd georganiseerd door ÖZKA Tyres, die met zijn sterke productiecapaciteit en brede productassortiment toonaangevend is in de landbouw- en industriële bandenindustrie, werd afgesloten onder het motto "World of Art". Fırat Özbey van de afdeling Interieurarchitectuur won de eerste plaats in de competitie met zijn werk genaamd "Chained & Strong", terwijl Şeyma Nur Kemal van de afdeling Interieurarchitectuur de tweede plaats won met haar werk genaamd "Bend".

 

De installatiewedstrijd gestart door ÖZKA Tyres, een merk dat gelooft in de creatieve en helende kracht van kunst op elk gebied, met het motto "World of Art", is afgesloten. Studenten van de afdelingen Beeldhouwkunst, Fotografie, Keramiek, Interieurarchitectuur, Grafisch Ontwerp, Kunstonderwijs, Radio, Film en Televisie, Public Relations en Publiciteit, Reclame, Visuele Communicatie Ontwerpafdelingen namen deel aan de wedstrijd, die werd georganiseerd in samenwerking met Kocaeli University en licht werpt op de installatiekunst in de bandenindustrie, in tegenstelling tot traditionele kunst. ÖZKA Tyres bestuurslid Nur Kanık, ÖZKA Tire Marketing Director Hamide Eravcı Pulat, Muhabbet Advertising Agency medeoprichters Emrah Karpuzcu en Kenan Ünsal, KOÜ GSF Ceramics Department Assoc. Nermin Demirkol, KOÜ FFA Afdeling Beeldhouwkunst, Dr. Instructeurlid H. Yarkın Biçer, KOÜ Afdeling Interieurarchitectuur Res. Zien. Dr. Emine Begüm Savçın en schilderkunstenaar Yusuf Aygeç vormden de jury's van de wedstrijd.

 

Fırat Özbey, met zijn werk genaamd “Chained & Strong”, de winnaar van de wedstrijd, die een innovatief perspectief aan de sector biedt en kunst en jonge kunstenaars ondersteunt, beeldde rekenkundig in elkaar grijpende ketens af met de inspiratie die hij kreeg van eenheid en toewijding. Fırat Özbey, die de aandacht vestigde op het belang dat ÖZKA hecht aan eenheid, de kwaliteit, duurzaamheid en het verschil dat het heeft gemaakt naarmate het zich ontwikkelt tot de nummer één van de wereld, won de Apple Iphone 13 Pro als winnaar van de wedstrijd. Şeyma Nur Kemal, een studente van de afdeling Interieurarchitectuur van de Kocaeli Universiteit, die de tweede plaats behaalde, verbeeldde de overgang van moeilijke wendingen met haar werk genaamd “The Bend”. Met het werk versierd met ÖZKA's iconische Tyre-patroonprint won Şeyma Nur Kemal een cadeaubon van 8.000 TL. De winnaars ontvingen hun onderscheiding uit handen van ÖZKA Tyres Marketing Director Hamide Eravcı Pulat en ÖZKA Tire Marketing Manager Barlas Üsü.

Een merk dat kunst en de perspectieven van jongeren waardeert…

ÖZKA Tyres vertrouwt op het originele en creatieve perspectief van jonge mensen en leidt de industrie om ontwerpideeën te ondersteunen, het artistieke concept op elk gebied te benadrukken en een innovatief perspectief naar de industrie te brengen. ÖZKA Tyres, dat de aandacht trekt met zijn sterke productie-infrastructuur en brede productassortiment in de bandensector voor landbouw- en bouwmachines, zet stevige stappen voorwaarts om een ​​wereldmerk in zijn sector te worden met zijn steeds toenemende productiecapaciteit en groeiende distributienetwerk. ÖZKA Tyres ziet haar medewerkers als basis voor duurzame groei met haar bijna 1500 medewerkers en plannen en geeft invulling aan hun deelname aan activiteiten als beurzen, seminars en trainingen in binnen- en buitenland. Door zijn jonge en dynamische medewerkers samen te brengen met ervaren managers, zet ÖZKA Tire zijn snelle groei voort in meer dan 80 landen over de hele wereld.

Paylaş: