WhatsApp
ÖZKA TYRE STROOPT DE MOUWEN OP VOOR DIGITAAL TRANSFORMATIEPROCES

ÖZKA TYRE STROOPT DE MOUWEN OP VOOR DIGITAAL TRANSFORMATIEPROCES

ÖZKA TYRE STROOPT DE MOUWEN OP VOOR DIGITAAL TRANSFORMATIEPROCES

ÖZKA Tyres heeft CRM Akademi de hand geschud om zijn B2B- en CRM-systemen te vernieuwen in het kader van digitaliseringsprojecten. Het Microsoft Dynamics 365 CRM-systeem, dat gedetailleerde analysemogelijkheden zal bieden op het gebied van klantenbeheer, segmentering en rapportage, en het nieuwe B2B-portaal, dat effectief beheer van bestelprocessen en communicatie met klanten mogelijk zal maken, zullen vanaf 2023 in gebruik worden genomen.

Özka Tyres zal klantenbeheer effectiever maken met Microsoft Dynamics 365 CRM-systeem

ÖZKA Tyres, dat is begonnen met de voorbereidingen voor het gebruik van Microsoft Dynamics, dat wordt beschouwd als een van de beste Customer Relationship Management (CRM)-software, zal dankzij de software een effectief klantenbeheer kunnen bieden en in staat zijn om aanpasbare analyses uit te voeren met de directe en flexibele rapportagemogelijkheden van de software. Met de vernieuwing van het CRM-systeem zal ÖZKA in staat zijn om de analyse van klantgegevens, segmentatiestudies en gerelateerde activiteiten en campagneplanning op een meer systematische manier te beheren, en om opportuniteiten met betrekking tot potentiële en bestaande klanten onmiddellijk op te volgen. Met Microsoft Dynamics, dat ook de beheersprocessen van klantenvragen, suggesties en klachten zal omvatten, zal ÖZKA Tyre in staat zijn om zijn klanten op de snelst mogelijke manier oplossingen te bieden.

 

Microsoft Dynamics 365 zal blijven bijdragen aan de verbetering van deze processen door het gebruik van de modules Klantenbeheer en segmentatie, Beheer van financiële opties, Documentbeheer, Rapportage, Opportunity- en offeremanagement, Activiteitenbeheer, Verkoopinventarisbeheer, Beheer van de technische dienst na verkoop en Marketingbeheer door de teams van Marketing, Verkoop en Technische dienst na verkoop.

ÖZKA Tyres optimaliseert orderbeheer en klantcommunicatie met zijn nieuwe B2B-portaal

Met de vernieuwing van het B2B-portaal wordt beoogd het bestelsysteem te verbeteren, snelle bestelmogelijkheden te bieden en effectieve rapportage mogelijk te maken. Het B2B-platform, dat wordt omgevormd tot een elektronisch platform dat processen zoals bestelling, verzending, verkoop en facturatie versnelt, aanverwante operaties vergemakkelijkt en alle gegevensstromen geïntegreerd laat werken, zal het mogelijk maken om klantspecifieke definities te maken. Een van de belangrijkste kenmerken van het nieuwe B2B-systeem is dat het niet alleen een bestelportaal is, maar ook kan worden gepositioneerd als een merkencentrum waar klanten toegang hebben tot alle communicatiematerialen, documenten en aanwijzingen voor merkstrategie en nieuws, aankondigingen en promoties voor bedrijven kunnen volgen.

Paylaş: